U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016-dr.zakon i 44/2018 dr.zakon) BRAVO GASTRO PR Dušan Marković Novi Sad, Marije Bursać 23, obaveštava svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet portala www.bravogastro.rs o sledećem:

  • da upotrebom Internet stranice bravogastro.rs 
    korisnici prihvataju objavljene uslove korišćenja internet prodavnice bravogastro.rs
    Bravogastro.rs i korisnici opštim uslovima ugovaraju međusobna prava i obaveze pri kupovini u Internet prodavnici bravogastro.rs

  • Prodaja robe putem internet sajta bravogastro.rs obavlja se u okviru registrovane delatnosti Bravo Gastro PR Dušan Marković Novi Sad, Marije Bursać 23 adresa za izjavljivanje reklamacije je: office@bravogastro.rs

  • da roba koja se nalazi u ponudi web stranice bravogastro.rs sadrži osnovna obeležja i poseduje svojstva u skladu sa definisanom deklaracijom.

  • da se kupovina preko naše prodajne internet stranice bravogastro.rs smatra prodajom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016-dr.zakon I 44/2018 dr.zakon)

  • da je prodajna cena iskazana u dinarima sa obračunatim PDV-om i nalazi se uz svaki artikal na stranici.

  • da bravogastro.rs ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajt, npr. Umesto 10.000,00 rsd je navedena cena 100,00 rsd i tome sl, nastale kao rezultat greške izazvane ljudskim faktorom.

  • da bravogastro.rs zadržava sva prava promene cene proizvoda.

  • da se kupljena roba isporučuje kurirskim službama GLS, Bex ili PostExpress i TOP Express u zavisnosti vrste robe i lokacije za dostavu.

  • da troškovi dostave padaju na teret kupca.

  • da potrošač (pravno lice) robu koju kupuje putem internet sajta bravogastro.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, direktnom uplatom na tekući račun bravogastro.rs 165-0007012045969-35 ADDICO BANK A.D. BEOGRAD kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.

  • da potrošač (fizičko lice) robu koju kupuje putem internet sajta bravogastro.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.

  • potrošač ima pravo povraćaja robe u roku od najviše 14 dana.

  • isporučeni artikal može biti zamenjen drugim artiklom veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno poručenog. Zamena će biti izvršena u roku od 14 dana.

  • nakon izvršene isporuke potrošač ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana.

  • roba koja je poručena putem ONLINE prodavnice podleže pravu reklamacije nakon korišćenja, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice.

  • da su opšti uslovi korišćenja sastavljeni u skladu sa zakonom Republike Srbije.

  • da bravogastro.rs zadržava pravo izmene opštih uslova na Internet stranici bravogastro.rs bilo kada i bez prethodnog obaveštenja. Sve promene opštih uslova su za korisnike obavezujuće.

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Bravogastro.rs ne preuzima odgovornost za moguće posledice prilikom upotrebe Internet stranice bravogastro.rs i njenog sadržaja.

Bravogastro.rs zadržava pravo izmene sadržaja na Internet stranici bez prethodnog obaveštenja i ne preuzima odgovornost od mogućih posledica tih promena. Bravogastro.rs će nastojati da prikaže najtačnije i najažurnije informacije, tako da moguće greške na stranici bravogastro.rs s obzirom na cene, rokove isporuke, opise proizvoda i dr. ne isključuje i za njih ne preuzima nikakvu odgovornost.

OGRANIČENO PRAVO UPOTREBE

Posetioci Internet stranice bravogastro.rs sadržaj koriste isključivo u lične i nekomercijalne svrhe. Sadržaj je autorski zaštićen. Bilo kakva druga vrsta upotrebe, kopiranje, objava ili distribucija Internet sadržaja ili njegovog dela bez dozvole bravogastro.rs je zabranjena.

KUPOVINA I ISPORUKA ROBE

Bravogastro.rs nudi mogućnost registracije kupca i to prepušta Vašem ličnom izboru. Registracija omogućava čuvanje svake započete porudžbine, pregled prethodnih porudžbenica kao i dodatnih pogodnosti za kupovinu. Registrovani korisnik u postupku registracije popunjava tražene podatke. Svaki registrovani korisnik dobija svoje korisničko ime i lozinku koja je tajna. Korisnik mora biti svestan da svojim korisničkim imenom i lozinkom može isključivo raspolagati sam, odnosno osoba koju je on ovlastio. Svaki korisnik lično odgovara za sadržaj koji upisuje na stranicu bravogastro.rs.

Svi artikli sa sajta se nalaze u ponudi za dostavu, izuzev artikala koji se usled veličine, lomljivosti ili specifičnosti ne mogu isporučiti. Preuzimanje specifičnih artikala biće omogućeno na naj adekvatniji način uz dogovor sa operaterom bravogastro.rs. Kreirane porudžbine specifičnih artikala važe do 5 radnih dana.

Bravogastro.rs je prodavnica čiji je portal dostupan 24/7, 365 dana u godini te Vašu porudžbinu možete izvršiti u bilo kom trenutku sa bilo kog mesta na teritoriji Republike Srbije.

Proizvod će Vam biti isporučen u roku od 2-3 radna dana od potvrde prudžbine. Za hitne isporuke možete nam uputiti zahtev na mejl office@bravogastro.rs i ukoliko budemo u mogućnosti uz prethodnu potvrdu na vaš mejl poslaćemo robu istog dana.

Bravogastro.rs zadržava pravo da poništi svaku porudžbinu za koju ustanovi da sadrži nepotpune ili netačne podatke, kao i porudžbinu kod koje ne stupi u kontakt sa poručiocem na osnovu dostavljenih informacija. Nakon prijema porudžbine, bićete kontaktirani u slučaju da iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da realizujemo vašu porudžinu.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja, slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: office@bravogastro.rs ili na tel. 061/142-1422, ponedeljak – petak  8.30-16.00 časova.

Rokovi za isporuku robe mogu biti produženi ukoliko kupac zatraži posebnu izmenu porudžbine. Kupac će o tome biti unapred obavešten.

Nakon obavljene kupovine, a pre isporuke na kućnu adresu, specifikacija izabranih proizvoda se ne može menjati.

Kurirska služba će Vas kontaktirati pre isporuke pošiljke. Molimo vas da u tom periodu budete raspoloživi za dostavu. Ukoliko Vas kurirska služba ne nađe na adresi, dobićete obaveštenje u kojoj pošti i na koji način možete preuzeti porudžbinu i u kom vremenskom roku. Ukoliko ni nakon isteka roka ne preuzmete porudžbinu ista će se vratiti u magacin bravogastro.rs. U slučaju neuspele isporuke, troškove ležarine i sve ostale prateće troškove kao i troškove naknadne dostave snosi kupac, bez obzira na vrednost porudžbine.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno iskontrolišete paket utvrđujući njegovu ispravnost. Ukoliko smatrate da je došlo do fizičkog oštećenja paketa ili proizvoda u njemu, molimo vas da obavestite kurirsku službu i nas pozivanjem broja 061/142-1422 svakog radnog dana od 8.30-16h. Posebno obratiti pažnju: da na zapisniku o šteti budu navedena vidljiva oštećenja na ambalaži. .

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti pozivanjem broja 061/142-1422 ili 021/636-04-85.

Osnovni podaci o firmi

NAZIV: 

MATIČNI BROJ: 

PIB: 

DRŽAVA: 

MESTO: 

POŠTANSKI BROJ: 

ADRESA: 

Broj telefona:

Email:

DUŠAN MARKOVIĆ PR BRAVO GASTRO

63686280

108765303

Srbija

Novi Sad

21000

Marije Bursać 23

+381216360485

office@bravogastro.rs

Osnovni podaci o firmi

NAZIV:
DUŠAN MARKOVIĆ PR BRAVO GASTRO

MATIČNI BROJ:
63686280

PIB:
108765303

DRŽAVA:
Srbija

MESTO:
Novi Sad

POŠTANSKI BROJ:
21000

ADRESA:
Marije Bursać 23

Broj telefona:
+381216360485

Email:
office@bravogastro.rs

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

KONTAKT PODACI - KORISNIČKI SERVIS

Stojimo vam na raspolaganju. Slobodno nas pozovite ukoliko imate neko pitanje u vezi proizvoda iz naše ponude ili vam je potrebno više informacija oko mogućnosti i načina plaćanja i dostave.

Rado ćemo vam izaći u susret!


BRAVO GASTRO

Marije Bursać 23, 21000 Novi Sad

E-mail adresa za reklamacije:
office@bravogastro.rs

Kontakt telefon:
+381 21 63 60 485
 

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA

Nalazimo se u sistemu PDV-a i robu prodajemo pravnim licima, a fizičkim licima samo putem web shop-a www.bravogastro.rs

AKO KUPUJETE KAO FIZIČKO LICE 

Robu možete platiti platnim karticama prilikom poručivanja na sajtu ili (pouzećem) prilikom  preuzimanja robe od kurirske (poštanske) službe. Troškove dostave snosi kupac.

AKO KUPUJETE KAO PRAVNO LICE - na raspolaganju su vam načina

1. Odaberite ,,PLAĆANJE PREKO BANKOVNOG PRENOSA'' i dobićete instrukcije za plaćanje. Vaša porudžbina će biti poslata nakon uplate. Troškove dostave snosi kupac. Ukoliko želite robu da preuzmete u našim prostorijama obavezno napomenite.

2. Odaberite ,,PLAĆANJE POUZEĆEM"-roba se šalje i plaća kurirskoj (poštanskoj) službi. Troškove dostave snosi kupac.

NE SNOSIMO ODGOVORNOST U SLUČAJU KAŠNJENJA ISPORUKE OD STRANE KURIRSKE SLUŽBE.

Cene dostave su orijentacione i mogu da variraju do +-10%. 

Za uplate do 12 časova postoji mogućnost da se roba pošalje isti dan i vi je možete očekivati u toku sledećeg dana. Potrebno je da nas prethodno pozovete radi dogovora.

Za lomljivu robu kao što su čaše, tanjiri, činije, kamene ploče šaljemo isključivo na vašu odgovornost.

POLITIKA REKLAMACIJA

POVRAT ROBE

Bravogastro.rs kupovinu posmatra kao situacionu i individualnu i samim tim spremno odgovra na slučajeve gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:

Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;

Po prijemu ovako poslate robe naša služba će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš korisnički servis na e-mail adresu: office@bravogastro.rs kako bismo Vam poslali zamenu.

REKLAMACIJE I POVRAĆAJ ROBE

Bravogastro.rs se obavezuje da će artikle iz svoje ponude, koji su predmet online kupovine isporučivati u tehnički ispravnom stanju, sa ispravnim rokom trajanja, zapakovanim u originalnu ambalažu i da će oni odgovarati vrsti i opisu proizvoda sa sajta.

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, molimo Vas da nas kontaktirate i to elektronskim putem na adresu: office@bravogastro.rs ili na tel. 061/142-1422, ponedeljak - petak: 8:30 - 16 časova. Budite sigurni da smo spremni da rešimo svaku nastalu situaciju. Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su u skladu sa Zakonom o trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača. Bravogastro.rs će na osnovu razmatranja Vašeg zahteva, dati dalje instrukcije i uputiti Vas na sledeći korak.

Ako kupac reklamira ispravnost proizvoda, potrebno je da popuni Reklamacioni list i pošalje na e-mail adresu: office@bravogastro.rs. 

Takođe, potrebno je dostaviti i sledeću dokumentaciju:

  • original računa o kupovini, na uvid
  • overen garantni list ( za tehničku robu )
  •           popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda.
  •           Fotografiju fizičkog oštećenja robe ukoliko je to razlog reklamacije

Bravogastro.rs je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj o reklamaciji u roku od sedam (7) dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispuni u daljem roku od petnaest (15) dana. Bravogastro.rs će nakon prihvatanja reklamacije, u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe. Dodatne troškove kod takvog povraćaja u potpunosti će preuzeti Bravogastro.rs nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu u celosti, izvršiti povraćaj isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice ako je korisnik koristio iste prilikom kupovine ili na način kako kupac bude zahtevao, ukoliko je roba plaćena nekim drugim načinom plaćanja.

Potrošač nema prava iz prethodnog stava ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom, odnosno neadekvatnom upotrebom proizvoda. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku naznačenom na garanciji, od 14 dana kupovine. 

Ako kupac želi da izvrši zamenu proizvoda, potrebno je da popuni Obrazac za zamenu proizvoda i pošalje na e-mail adresu office@bravogastro.rs. 
Bravogastro.rs će, nakon prihvatanja zahteva za zamenu, u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe. Dodatni troškovi kod takvog povraćaja idu na teret kupca.

POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE ZBOG NESAOBRAZNOSTI

Troškove vraćanja robe u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti snosi trgovac. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bravogastro.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i MasterCard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartica.

(Preuzmi klikom na ikonicu)

(Preuzmi klikom na ikonicu)

OBRAZAC ZA ODUSTANAK

Odustanak od kupovine

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Kupac je dužan da vrati robu Bravogastro.rs-u bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.

Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Bravogastro.rs je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac za odustanak.

Bravogastro.rs može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu. Po prijemu ovako poslate robe, služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla. Ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi, odobriće povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

U ime Bravogastro.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima / kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni bravogastro.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.bravogastro.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Product added to compare.

Bravogastro.co.rs koristi kolačiće isključivo sa ciljem poboljšanja korisničkog iskustva.