POVRAT ROBE
www.bravogastro.rs kupovinu posmatra kao situacionu i individualnu i samim tim spremno odgovra na slučajeve gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.
REKLAMACIJE I POVRAĆAJ ROBE
www.bravogastro.rs se obavezuje da će artikle iz svoje ponude, koji su predmet online kupovine isporučivati u tehnički ispravnom stanju, sa ispravnim rokom trajanja, zapakovanim u originalnu ambalažu i da će oni odgovarati vrsti i opisu proizvoda sa sajta.
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, molimo Vas da nas kontaktirate i to elektronskim putem na adresu: office@bravogastro.rs ili na tel. 061/142-1422, ponedeljak - petak: 8:30 - 16 časova. Budite sigurni da smo spremni da rešimo svaku nastalu situaciju. Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su u skladu sa Zakonom o trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača. www.bravogastro.rs će na osnovu razmatranja Vašeg zahteva, dati dalje instrukcije i uputiti Vas na sledeći korak.
Ako kupac reklamira ispravnost proizvoda, potrebno je da popuni Reklamacioni list i pošalje na e-mail adresu: office@bravogastro.rs.
Takođe, potrebno je dostaviti i sledeću dokumentaciju:
- original računa o kupovini, na uvid
- overen garantni list ( za tehničku robu )
– popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda.
– Fotografiju fizičkog oštećenja robe ukoliko je to razlog reklamacije
www.bravogastro.rs je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj o reklamaciji u roku od sedam (7) dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispuni u daljem roku od petnaest (15) dana. Bravogastro.rs će nakon prihvatanja reklamacije, u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe. Dodatne troškove kod takvog povraćaja u potpunosti će preuzeti www.bravogastro.rs nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu u celosti, izvršiti povraćaj isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice ako je korisnik koristio iste prilikom kupovine ili na način kako kupac bude zahtevao, ukoliko je roba plaćena nekim drugim načinom plaćanja.
Potrošač nema prava iz prethodnog stava ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom, odnosno neadekvatnom upotrebom proizvoda. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku naznačenom na garanciji, od 14 dana kupovine.
Ako kupac želi da izvrši zamenu proizvoda, potrebno je da popuni Obrazac za zamenu proizvoda i pošalje na e-mail adresu office@bravogastro.rs. www.bravogastro.rs će, nakon prihvatanja zahteva za zamenu, u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe. Dodatni troškovi kod takvog povraćaja idu na teret kupca.
POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE ZBOG NESAOBRAZNOSTI
Troškove vraćanja robe u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti snosi trgovac. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.bravogastro.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i MasterCard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartica.
Odustanak od kupovine
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Kupac je dužan da vrati robu Bravogastro.rs-u bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Bravogastro.rs je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac za odustanak.
Bravogastro.rs može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu. Po prijemu ovako poslate robe, služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla. Ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi, odobriće povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.
Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:
Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš korisnički servis na e-mail adresu: office@bravogastro.rs kako bismo Vam poslali zamenu.
Osnovni podaci o firmi
NAZIV:
DUŠAN MARKOVIĆ PR BRAVO GASTRO
MATIČNI BROJ:
63686280
PIB:
108765303
DRŽAVA:
Srbija
MESTO:
Novi Sad
POŠTANSKI BROJ:
21000
ADRESA:
Marije Bursać 23
Broj telefona:
+381216360485
Email:
office@bravogastro.rs